Páginas

Monday, June 28, 2010

::Jom join!::







Assalamualaikum...



    Sahabat-sahabat sekalian masih ingatkah antum pada sejarah hitam 31 Mei 2010? Sejarah yang telah menggemparkan dunia dengan sikap kejam si Yahudi laknatullah yang merobek-robek hati umat Islam di dunia amnya dan di Malaysia khususnya. Sehingga mereka sanggup menyekat misi sukarelawan-sukarelawan untuk menghantar barang-barang keperluan rakyat Palestin yang datangnya daripada pelbagai bangsa dan agama dan tidak terkecuali negara kita Malaysia.


 "Buruk benor perangai dorang ni.."


   Alhamdulillah dengan rahmat dan kasih sayang Allah, InsyaAllah Ketua Misi LL4G( Life line 4 Gaza ) Malaysia Tuan Haji Noorazman akan datang ke CFS IIUM Petaling Jaya untuk  berkongsi pengalamannya dan kisah sebenar sewaktu serangan si Yahudi laknatullah ke atas Marvi Marmara 31 Mei yang lalu. Sungguh perancangan Allah itu yang paling baik. Setiap yang berlaku pasti tersirat hikmah di sebaliknya. Berikut merupakan detail tentang program yang bakal berlangsung:-


Tarikh/hari : 1 Julai 2010 (Khamis)

Tempat: Lecture Hall A (CFS IIUM PJ)

Waktu: 10.00 am

Penceramah: Tuan Haji Noorazman Samsuddin( Ketua Misi LL4G Malaysia)


Dengan itu ana sebagai wakil ingin meyampaikan amanah untuk menjemput antum semua sama-sama untuk memeriahkan majlis ini. Adik-adik dan sahabat-sahabat CFS IIUM dijemput beramai-ramai untuk memenuhi AMF dan buat sahabat-sahabat yang bukan warga CFS IIUM, kehadiran antum amatlah kami hargai. Semoga roh dakwah akan sentiasa subur dalam jiwa kita biarpun FIFA World Cup masih terasa bahangnya. =)

Wallahua'lam.

2 comments:

Anonymous said...

nk join! nk join!
huhuhu...
kongsikn ngn km smua ea yntie..
barakAllahu fik..=)

Wardah Ad-Deen said...

Anonymous..

Amboi..hehe Jom join!=)
InsyaAllah nanti yantie kongsikan ye.. Sapelah nie ye seronok betol die?;p