Páginas

Wednesday, September 2, 2009

:: Dedikasi BUat Keluarga PRESSS & FRC ::

AKU RELA (algebra)


















Telahku rela nama dan diri menjadi sasaran


kerana cinta,aku berkorban


Telahku rela segala tohmahan bermaharajalela


Kerana Cinta, aku terpaksa




Kerana cinta jua

Biarku tanggung segala derita


Asalkan agama selamat akhirnya


Yang membantah hanya berfalsafah


Kerana bimbang suapan harian

Dengan menjual nama Tuhan


Lalu kebenaran disingkirkan

Demi hidangan belian pendustaan


Namun aku yang sengsara zahirnya


Redha telah pun penuhi jiwa


Dalam keletihan, aku bahagia


Kerana...

Pada kebenaran itulah terasa nikmat syurga





p/s: Buat sahabt-sahabat yang juga pernah membantu sama ada PRESSS mahupun FRC. Hayatilah dan renungilah maksud disebalik lirik lagu ini. Dan ana dedikasikan lagu ini khas buat sahabat ana yang amat meminati lagu ini (Fatin Nabila).


















No comments: