Páginas

Monday, August 24, 2009

Selamat datang wahai tetamu yang sangat dirindui!!!

"Jadikanlah Ramadhan kali ini tempat untuk kita bercucuk tanam. Tetapkan matlamat untuk menjadikan Ramadhan kali ini lebih baik daripada Ramadhan yang lalu. Semoga Allah sentiasa memberi kekuatan di dalam bulan yang di awalnya RAHMAT, pertengahannya MAGHFIRAH dan pengakhirannya KEAMPUNAN. Wahai tuhan yang Maha Agung jika aku tidak akan bertemu Ramadhan yang akan datang, aku harap Ramadhan kali ini memberikan aku seribu peluang untuk bercucuk tanam berbekalkan benih ibadah dan bajanya keIMANAN. Kau jadikanlah hambaMu ini yang sentiasa bersyukur dan kasih dan sayang pada AGAMAMU. Tiada apa yang aku inginkan melainkan setiap perkara yang aku lakukan mendapat KEREDHAANMU. Sesungguhnya hidup dan matiku adalah demi ISLAM"....

"SALAM RAMADHAN KAREEM"


No comments: